نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن ایران کالاریزان

نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 07132317733  ( داخلی 4 )

جشواره فروش اقساطی دوربین مداربسته پکیج

چرا دوربین مداربسته قسطی بخرم؟

مشتریان همیشه از ما درخواست داشتند که شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانند دوربین مداربسته قسطی خریداری کنند. نوسان قیمت ها و وابستگی برخی کالاها به قیمت دلار باعث شده که قیمت های تجهیزات شبکه و سیستم نظارت تصویری در اکثر مواقع در حال بروزرسانی و تغییر باشد. با اوضاع اقتصادی پیش رو خرید یک سری محصولات الزامی است و جز محصولاتی است که مرتبط با حفظ امنیت است. تا زمانی که امنیت محل کار شما و منزل شما تامین نباشد شما احساس آرامش خاطر نخواهید داشت. اگر در نظر دارید که محل مورد نظرتان را به سیستم مداربسته مجهز کنید، بهتر است هر چه سریع تر این کار را انجام دهید.

قیمت دوربین مداربسته مرتبا در حال تغییر است و گاهی اگر صبر کنید تا اوضاع بهتر شود با افزایش قیمت ها مواجه خواهید شد و در آخر نمی توانید با بودجه ای که داشتید خرید خود را انجام دهید. البته جای نگرانی نیست. با پرداخت مبلغ دوربین های مداربسته به صورت قسطی شما می توانید همین امروز خرید خود را نهایی کنید.

ما پیشنهاد می کنیم که برای خرید محصولات نظارتی امنیتی که در رابطه با حفظ امنیت و جان شماست و برای نگهداری از اموال شما ضروری است، لحظه ای درنگ نکنید. شاید به نظر برسد که اولویت موارد دیگر در زندگی بالاتر باشد اما سیستم مداربسته برای ایجاد امنیت شما کاملا الزامی خواهد بود

دوربین مداربسته ات رو قسطی بخر

قصد خرید دوربین مداربسته را دارم، اما نمی توانم پول آن را نقدی پرداخت کنم

همه ما وضعیت اقتصادی را می دانیم. خرید محصولات گران قیمت در این بازار سخت است. ممکن است حتی افرادی به دلیل نداشتن توان مالی بالا، قید خرید آنها را بزنند. با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده، مجموعه کالاریزان تصمیم دارد تا شرایط پرداخت قسطی را برای کاربران خود فراهم کند. این روزها همه ما به نوعی درگیر موضوعات اقتصادی شده ایم. می دانیم که خرید دوربین مداربسته ممکن است به دلیل گران بودن در اولویت ما نباشد. اما باید در نظر داشت که محافظت از اموال شخصی ما یکی از مواردی است که باید بیش از پیش در نظر داشته باشیم.

اگر جایی که زندگی می کنید نیاز است تا مجهز به سیستم مداربسته شود بهتر است هر چه زودتر تصمیمی در این باره بگیرید. در این وضعیت گرانی خرید وسایل را بهتر به تاخیر نیاندازیم. 

ما در کالاریزان سعی داریم تا برای شما شرایطی را فراهم کنیم که امکان خرید اقساطی سیستم مداربسته برای شما ایجاد شود. با خرید دوربین مداربسته بصورت قسطی دیگر نگران گرانی و افزایش قسمت نخواهید بود.

نصب دوربین مداربسته چه مزیتی دارد؟

دوربین مداربسته یکی از تجهیزاتی است که برای کار شما امری ضروری به حساب می آید. اگر بخواهید محل کار خود را بررسی کنید و بر کارمندان خود از راه دور نظارت داشته باشید نصب دوربین در محیط کار برای افزایش عملکرد کارکنان شما امری است اجتناب ناپذیر. بنابراین سعی کنید همین امروز به فکر راه اندازی سیستم مداربسته باشید. شاید از خود بپرسید دوربین مداربسته فقط برای نظارت است؟جواب خیر است.

تعداد جرائم روزانه در حال افزایش است بسیاری از آمارها نشان داده است که شاید دوربین مداربسته از وقوع حادثه جلوگیری نکند اما در بیشتر مواقع فرد سارق یا کسی که قصد ایجاد اختلال در سیستم شما را دارد، در صورت مشاهده دوربین مداربسته مرتکب خطا نخواهد شد. هر چند بهتر است برای جلوگیری از وقوع سرقت از محیط هایی که امنیت در آنجا حرف اول را می زند، سیستم مداربسته به همراه دزدگیر نصب شود. دزدگیرها دارای سیستم ارسال پیامک و آلارام هستند که شما را مطلع خواهند کرد.

البته ما در اینجا روی سخنمان با افرادی است که می خواهند نظارت بر محل کار و منزل خود داشته باشند تا در صورت بروز اتفاق آن را بتوانند پیگیری کنند.

حال که قصد خرید دوربین مداربسته دارید چرا به صورت قسطی پرداخت نکنید؟

برای بازپرداخت مبلغ دوربین مداربسته قسطی باید چه کار کنم؟

در ابتدا پیشنهاد می کنیم حتما با شماره های شرکت در تماس باشید و از طریق مشاوره با کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را کسب کنید. (۰۷۱۳۲۳۱۷۷۳۳ داخلی ۴ )

برای خرید دوربین مداربسته قسطی و باز پرداخت در چند قسط لازم است که ۲۰ درصد را پیش پرداخت کنید. مابقی مبلغ فاکتور را به صورت اقساط در ۱۲ ماه پراخت خواهید کرد. سقف استفاده از شرایط خرید اقساطی ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. 

تیم کالاریزان سعی دارد با در نظر گرفتن شرایط مشتریان خود شرایط بازپرداخت قسطی را ایجاد کند تا مشتریان با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند. با در نظر گرفتن شرایط پرداخت ۱۲ ماهه اقساط شما می توانید از سایت کالاریزان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان خرید کنید و به صورت قسطی پرداخت کنید. به این طریق دیگر نگران افزایش قیمت محصولات خود نیستید و با قیمت امروز محصول خود را خرید می کنید و سیستم نظارت تصویری خود را می توانید راه اندازی کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید و پرداخت و شرایط لازم برای خرید محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید. (۰۷۱۳۲۳۱۷۷۳۳ داخلی ۴ )

پرداخت اقساط

با توجه به تورم و شرایط اقتصادی بازار، تیم کالاریزان امکاناتی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند محصولات ( دوربین مداربسته و دستگاه ضبط ) را به صورت اقساطی خریداری کنند. اقساط پکیج های دوربین مداربسته در ۱۲ ماه قابل پرداخت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پرداخت و شرایط خرید قسطی دوربین های مداربسته فرم زیر را پر کنید. در سریع ترین زمان ممکن، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

enemad-logo
مشاوره رایگان
Main Menu x