عرفان نت نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای پروانه FCP به شماره ۱۰۰-۹۴-۱۷ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمینه ارائه خدمات اینترنتی از جمله اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی وایرلس پیشگامان فعالیت دارد.

سرویس جدید اینترنت بی سیم اشتراکی (وایرلس ) شرکت پیشگامان، تکنولوژی است که تمام نیازهای کاربران را برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت فراهم نموده­ است.

در این فناوری، کاربر بدون نیاز به خط تلفن می­ تواند با نصب تجهیزات رادیویی در پشت بام یا بالکن ساختمان خود، از پهنای باند فرکانسی در بستر وایرلس، برای ارسال و دریافت داده­ ها استفاده نماید، و با برقراری ارتباط با پاپ­ سایت­ های موجود شرکت عرفان نت در سطح شهر در تمام ساعات شبانه روز از اینترنت پرسرعت استفاده نماید.

زیرساخت و نحوه کار اینترنت وایرلس

اینترنت بی سیم اشتراکی (وایرلس) نوعی از خدمات اینترنتی است که در زیرساخت آن از کابل و خط تلفن استفاده نمی‌شود. در این سرویس، فراهم کردن اینترنت بر مبنای فرکانس‌های رادیویی است.

ارائه این سرویس به‌صورت Point To Point است. یعنی برای هر مشتری یک رادیو سمت پاپ قرار داده می‌شود و یک فرکانس اختصاصی به هر مشترک ارسال می‌شود.

اینترنت وایرلس زیرساختی متفاوت دارد با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و فنـاوری‌ها در اختیـار ساکنـان برج‌ها و مجتمع‌ها قرار خواهد گرفت.

بدین ترتیب که پوشش این سرویس به علت برقراری ارتباط از طریق بی سیم و با قرارگیری گیرنده بر روی پشت بــام ویا بالکن و نیاز به برقراری ارتباط نقطه به نقطه با دکل های مخابراتی می باشد که بررسی این مهـم از طریـق امکان سنجی و بررسی توسـط کارشناســان فنی است صورت خواهد پذیرفت.

مهم‌ترین ویژگی اینترنت وایرلس، پهــنای باند بسیار بیش‌تــر نسبت به اینترنت +ADSL2 می باشد که از طریـق ارائه خدمات در این روش مشتریان می‌توانند از سرویس‌های با سرعت‌های بالا همچون، ۵۰Mbps ،۲۰ Mbps بهره‌مند شوند.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود لطفا فرم زیر پر کنید و یا با شماره ۰۷۱۳۲۳۱۷۷۳۳ در تماس باشید.

فرم ثبت نام اینترنت پر سرعت وایرلس اشتراکی

پس از تکمیل فرم کارشناسان شرکت با شما تماس خواهند گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *