نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن ایران کالاریزان

نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 07132317733  ( داخلی 4 )

دوربین ارزان قیمت با کیفیت گارانتی دار محصولات هایلوک

خرید دوربین مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب

اطلاعات نوشته

خرید دوربین مداربسته با کیفیت از جمله دغدغه های افرادی هست که قصد دارند برای منزل یا محل کار خود دوربین مداربسته تهیه کنند. دوربین های مداربسته هایلوک جز دوربین های با کیفیت مناسب هستند. برند هایلوک برند اقتصادی شرکت هایک ویژن می باشد. در واقع شرکت هایک ویژن سعی بر این داشته است که دوربین مداربسته با کیفیت خوب و با قیمت ارزان را به بازار عرضه کند. برای همین برند اقتصادی خود را هایلوک معرفی است.

خرید دوربین مداربسته با کیفیت هایلوک با قیمت ارزان

برند هایلوک از جمله برندهایی است که قیمت مناسبی دارد. سیستم های هایلوک در انواع مختلف توربو HD و تحت شبکه است. دوربین های بولت یا دام و اسپیددام ، با کیفیت تصویر ۱،۲،۴ مگاپیکسل دارد.

دوربین های مداربسته هایلوک با توجه به قیمت ارزان که دارند بسیار با کیفیت هستند. شما می توانید از این برند در پروژه های خانگی و پروژه هایی با متراژ کم استفاده کنید. توصیه می کنیم از دوربین های توربو HD در پروژه هایی با متراژ کم و متوسط استفاده شود. البته دوربین های تحت شبکه هایلوک از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخودار هستند. دوربین های ۴ مگاپیکسل آن قابلیت ارائه تصویری واضح از پلاک خودروها را دارد.

در بسیاری از پروژه های متوسط از دوربین های تحت شبکه (IP) هایلوک استفاده شده است و در هزینه نهایی پروژه بسیار صرفه جویی شده است. از طرفی کیفیت کار همچنان بالا بوده است. پس دوربین های آی پی هایلوک می تواند انتخاب مناسبی برای پروژه های متوسط نیز باشد.

دوربین های هایلوک از قابلیت دید در شب نیز پشتیبانی می کند. انواع دوربین ها با قیمت های متفاوت دارد. حتی دوربین هایی با قابلیت ضبط صدای محیط را نیز دارد.

توجه داشته باشید که در برند هایلوک دوربین ها با متریال های متفاوت و قابلیت های متفاوت موجود است. به طور کلی جز برندهایی است که قیمت آن به نسبت سایر برندها بسیار مناسب تر است. برای خرید دوربین های ارزان قیمت، می توانید از سری دوربین های اقتصادی آن استفاده کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت لیست قیمت همکاری می توانید با ما در ارتباط باشید. ۰۷۱۳۲۳۱۷۷۳۳

دوربین های توربو HD هایلوک
خرید دوربین مداربسته با کیفیت

دستگاه های ضبط کننده هایلوک با کیفیت و قیمت ارزان

دستگاه های هایلوک دارای قابلیت های به خصوصی هستند. با توجه به قیمتشان بسیار کاربردی و مناسب هستند. در بسیار از پروژه ها دیده شده است که تصویر دوربین های نونیم را با دستگاه هایلوک ذخیره کردند، تا کیفیت تصویر بالایی را داشته باشند. ( البته این کار اصلا پیشنهاد نمی شود و بهتر است که حتما دوربین ها و دستگاه از یک برند باشند.)

قیمت دستگاه های هایلوک به گونه ای است که جز دستگاه های ازران به حساب می آید. اگر قابلیت ها و ویژگی های دستگاه ها را در نظر بگیریم متوجه خواهیم شد که قیمت آن ارزان است. همانطور که می دانید از قابلیت های ویژه دستگاه های DVR هایلوک و هایک ویژن قابلیت اتصال همزمان چند دوربین IP به آنها می باشد.

از دیگر قابلیت های آنها فرمت های فشرده سازی تصاویر است که معمولا H265+ را پشتیبانی میکنند. اما در اقتصادی ترین و ارزان ترین مدل دستگاه ،فرمت فشرده سازی H264 پشتیبانی می کند.

دستگاه های ضبط DVR هایلوک پارس ارتباط
دستگاه ضبط NVR هایلوک

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
مشاوره رایگان
Main Menu x