نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن ایران کالاریزان

نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 07132317733  ( داخلی 4 )

دوربین مناسب برای نگهداری از سالمندان و کودکان

دوربین مداربسته سالمند و کودک

اطلاعات نوشته

دوربین هایی وجود دارند که با عنوان دوربین مداربسته سالمند و کودک شناخته میشوند و با نصب آنها در اتاق می توانید بر سالمند و کودک خود نظارت داشته باشید. شاید شما هم برای نگهداری سالمندان و کودک خود نیاز دارید تا به صورت تصویری، اتاق و محل خواب آنها را ببینید. در میانه شب کودک شما ممکن است بد خواب شود و گریه کند، اما صدای او را نشنوید. میخواهید از حال کودک و یا سالمند خود مطمئن شوید، اما نمی توانید به طور مداوم به اتاق سر بزنید. شاید اگر دوربین مداربسته سالمند و کودک در بالای سر آنها نصب کنید، بتوان کنترل بهتری بر شرایط داشته باشید.

دوربین مداربسته مناسب سالمند و کودک بهتر است چه ویژگی هایی داشته باشد؟

انتخاب یک دوربین مناسب از بروز خیلی از اتفاقات جلوگیری خواهد کرد. اگر دوربین های وایرلس (که با اتصال به وای فای می توان انتقال تصویر آنها را انجام داد) نصب کنید، بهتر خواهد بود. دوربین هایی که با آن بتوان یک ارتباط با کودک یا سالمند برقرار کرد. شما صدای کودک و سالمند خود را بشنوید و در صورت نیاز به کمک سریعا به محل استراحت او مراجعه کنید. دوربین های میکروفون دار که مجهز به بلندگو ( اسپیکر ) نیز هستنید یک گزینه بسیار عالی است.

دوربین های بیبی کمرا انتخاب ویژه

دوربین هایی که با عنوان بیبی کمرا شناخته شده اند، دوربین هایی هستند که قابلیت ضبط تصاویر بر روی مموری را دارند، می توان آنها را به اینترنت Wifi متصل کرد، دارای میکروفون و بلندگو هستند. در برخی از دوربین های بیبی کمرا مانند مدل DS-2CD2Q10FD-IW برند هایک ویژن، می بینیم که این دوربین دارای لنز گردان است. در واقع شما از طریق نرم افزار موبایل می توانید زاویه دید را تنظیم کنید. مثلا شما با چرخش لنز، میتوانید کودک خود را دنبال کنید تا تصویر او را ببینید.

این دوربین دارای قابلیت چرخش در جهات مختلف و امکان زوم در یک زاویه خاص از راه دور است. این دوربین مداربسته سالمند و کودک جزء دوربین های مداربسته BABYCAM موجود در ایران است لنز موجود در آن از نوع ثابت است که تنها امکان تنظیم فوکوس را دارد و با فاصله کانونی ۴ میلی متر عرضه شده و زاویه دیدی برابر با ۵۴ درجه بدست می دهد.

دوربین مداربسته سالمند و کودک

انتقال تصویر بر روی موبایل

به راحتی توسط نرم افزارهای موبایل دوربین مداربسته ، می توان انتقال تصویر دوربین مداربسته سالمند و کودک را انجام داد. برای انتقال تصویر بر روی گوشی موبایل یا کامپیوتر ، به ” انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن ” مراجعه کنید. توضیحات کامل داده شده است. با انتقال تصویر دوربینی که برای نظارت سالمند و کودک خود نصب کرده اید، بر روی موبایل، در هر کجا که به اینترنت متصل باشید، تصاویر را میتوانید مشاهده کنید.

لنز گردان دوربین مداربسته سالمند و کودک برای دنبال کردن سوژه

دوربین بیبی کم که معرفی شد، یکی از پرفروش ترین دوربین هاست. این دوربین به دلیل اینکه از لنز گردان برخوردار است، طرفدار خودش را دارد. لنز گردان دوربین DS-2CD2QFWD-IW به شما این امکان را می دهد که به راحتی سوژه مدنظر خود را دنبال کنید.

قابلیت چرخش آن نیز به گونه ای است که زوایای متفاوت را پوشش میدهد. بنابراین نگران نباشید و با نصب یک دوربین مداربسته سالمند و کودک در مرکز اتاق می توانید بر همه جا اشراف داشته باشید.

دوربین مداربسته سالمند و کودک را با نام بیبی کم یا اسم دوربین پرستار نیز شاید شنیده باشید. که همان برای نگهداری از سالمندان کاربرد دارد.

به طور کلی اگر به دنبال یک دوربین با قیمت مناسب هستید و می خواهید از بهترین برندها استفاده کنید، خرید این دوربین را شدیدا به شما پیشنهاد می کنیم.

برای خرید این دوربین می توانید از طریق سایت کالاریزان اقدام کنید. جهت تامین برق مورد نیاز دوربین، آداپتور برق ۱۲ ولت نیاز است شما تهیه کنید.

لینک وب سایت اصلی شرکت هایک ویژن

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
مشاوره رایگان
Main Menu x