نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن ایران کالاریزان

نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 07132919000( داخلی 4 )

زیر مجموعه هلدینگ عرفان نت
شرایط گارانتی محصولات نظارت تصویری هایک ویژن هایلوک پارس ارتباط

شرایط گارانتی پارس ارتباط برای محصولات هایک ویژن و هایلوک

اطلاعات نوشته

همانطور که می دانید شرکت های متفاوتی محصولات هایک ویژن و هایلوک را گارانتی میکنند و یکی از شرکت ها، شرکت پارس ارتباط افزار میباشد. در حال حاضر این شرکت دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشد. شرکت عرفان نت نیز یکی از نمایندگان فروش این مجموعه در استان فارس است. که هدف آن ارائه محصولات نظارت تصویری به همکاران عزیز میباشد. اما در این مطلب شرایط گارانتی پارس ارتباط آورده شده است.

شرایط گارانتی پارس ارتباط برای کلیه محصولات هایک ویژن و هایلوک، مطابق با شرایط مطرح شده، به شرح زیر میباشد:

  1. از پلمپ‌ بودن دستگاه خریداری ‌شده مطمئن باشید
  2. مدت زمان گارانتی سیستم‌های نظارت تصویری هایک ویژن، ۲۴ ماه میباشد.
  3. تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل PoE و پایه های نگهدارنده شامل ضمانت‌نامه نمیشوند.
  4. شرکت پارس ارتباط افزار هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارددیسک‌ها ندارد.
  5. در خصوص کالاهای مشمول گارانتی، در صورتی که انجام تعمیرات آن زمانبر باشد؛ بنا به درخواست مشتری، کالای جایگزین به ایشان تحویل خواهد شد.
  6. تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس بر عهده مشتری است.
  7. در صورت تأخیر در تحویل کالای هایک ویژن دارای گارانتی از سوی شرکت در زمان استاندارد، به ازای هر هفته تأخیر یک ماه به گارانتی آن محصول اضافه خواهد شد.
  8. در صورت مشخص شدن وجود ایراد فراگیر در سری خاص از محصولات این شرکت، به منظور اطلاع مصرف کنندگان از این نقص فنی، شرکت پارس ارتباط متعهد میشود که به روشی مناسب از جمله ارسال پیامک، ایمیل، اعلام در تارنمای شرکت، نصب آگهی در فروشگاه ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، این موضوع را اطلاع رسانی نماید تا خریداران و مصرف کنندگان جهت ارجاع کالای معیوب به مراکز خدمات شرکت پارس ارتباط اقدام نمایند.
  9. در صورت بروز عیوب تکراری در کالاهای تحت گارانتی، کالای مربوط تعویض خواهد شد.
  10. هزینه های مربوط به رفت و برگشت کالاهای هایک ویژن به دفاتر خدمات پس از فروش با مشتری بوده و فقط هزینه های فی ما بین نمایندگان شهرستان و دفتر مرکزی (تنها برای کالاهای تحت گارانتی) به عهده شرکت خواهد بود.
  11. خدمات پس از فروش بعد از دوره گارانتی به مدت ۵ سال با توافق مشتری و دریافت هزینه میسر خواهد بود.

نکات قابل توجه در مورد گارانتی پارس ارتباط

  • قطعه تعمیر شده و یا تعویض شده هایک ویژن به مدت شش ماه بعد از زمان تعمیر، دارای گارانتی میباشد.
  • تجهیزات نظارت تصویری هایک ویژن به ویژه در شرایطی که دوربین‌ها در محیط‌های بیرونی نصب می شوند، حساسیت بالایی نسبت به جریان القایی و شوک‌های الکتریکی دارند.
    جریان القایی علاوه بر ایجاد نویز، کاهش سطح کیفی تصاویر و ایجاد اختلال در مانیتورینگ، یکی از عوامل شایع برای خرابی پورت‌های ورودی و خروجی و مدار ضبط تصاویر ‌می باشد. لذا استفاده از کابل ارت در تجهیزات نظارت تصویری Hikvision به منظور به حداقل رساندن شرایط فوق الزامی است.
  • تغذیه الکتریکی دوربین توسط آداپتورهای غیر استاندارد و متفرقه، در کوتاه یا درازمدت موجب بروز اثرات مخرب بر روی دوربین ها و سیستم های ضبط تصاویر هایک ویژن می‌شوند.
  • کابل‌های انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیر استاندارد علاوه بر افت شدید کیفیت تصاویر می‌توانند باعث ایجاد صدمات الکتریکی بر روی پورت‌ها و حتی مدارهای الکترونیکی دستگاه ضبط تصاویر هایک ویژن شوند.
    پیش از اتصال کابل های انتقال تصویر به DVR از خاموش بودن دستگاه مطمئن باشید.

ابطال گارانتی

موارد زیر موجب ابطال گارانتی میشوند و دپارتمان خدمات پس از فروش پارس ارتباط هیچ‌گونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاه‌ها نخواهد داشت:

  1. مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول هایک ویژن
  2. آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه
  3. استفاده از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب
  4. فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاه هایک ویژن توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار
  5. اقدام به بروزرسانی و تغییر ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه هایک ویژن بصورت نادرست و یا استفاده از نسخه‌های نامناسب
  6. عیوب ناشی از تماس یا قرارگرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارت‌های محیطی نامناسب (شرایط خارج از دامنه اعلام‌شده توسط سازنده) و بطور کلی آسیب‌های ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری

به اشتراک بگذارید:

2 فکر در مورد “ شرایط گارانتی پارس ارتباط برای محصولات هایک ویژن و هایلوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[html_block id="258"]
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه
Start typing to see posts you are looking for.
enemad-logo
مشاوره رایگان
فروشگاه
لیست علاقمندی
0 items سبد خرید
حساب کاربری من