نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن ایران کالاریزان

نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 07132317733  ( داخلی 4 )

دوربین بیسیم هایک ویژن و هایلوک وایرلس

معرفی چند نمونه دوربین بیسیم هایک ویژن و هایلوک

اطلاعات نوشته

دوربین بیسیم هایک ویژن و هایلوک انتخاب مناسبی برای نظارت بر محیط های داخلی مانند منازل می باشد. زیرا علاوه بر عدم نیاز به کابل کشی در این نمونه از دوربین ها ، بسیار راحت نصب می شوند و در اکثر موارد دارای شیار کارت حافظه هستند که دیگر نیازی به دستگاه ضبط نیز نمی باشد. در واقع تنها از طریق یک دوربین بیسیم و یک نرم افزار انتقال تصویر بر روی موبایل و یا کامپیوتر به راحتی می توان تصویر محل مورد نظر را داشت.

به طور کلی اگر تخصصی در نصب دوربین های مداربسته ندارید و نمیخواهید هزینه زیادی برای سیستم نظارت تصویری خود کنید انتخاب خوبی می تواند باشد.

البته در نظر داشته باشید که دوربین های وایرلس (wireless) که در اصل قابلیت اتصال به WiFi دارند ، تا یک بردی برای اتصال به اینترنت را پوشش میدهند.

مراحل نصب و راه اندازی دوربین وای فای

بعد از خرید دوربین مداربسته بیسیم ، به سایت برند دوربین خریداری شده بروید و نرم افزار موبایل آن را برای انتقال تصویر نصب کنید. اگر برند دوربین شما هایک ویژن است می توانید جهت دانلود نرم افزارهای انتقال تصویر به لینک زیر مراجعه کنید.

بعد از نصب برنامه انتقال تصویر، دوربین را روشن کنید در محل مورد نظر قرار دهید و با جستجو در اینترنت مراحل اضافه کردن دوربین به نرم افزار را مشاهده کنید. و دوربین وایرلس را به نرم افزار اضافه کنید تا تصویر آن را ببینید. قبل از آن نیاز است که دوربین مداربسته بیسیم خود را به اینترنت از طریق وای فای WiFi وصل کنید.

برترین پارت نامبرهای دوربین بیسیم هایک ویژن و هایلوک

دوربین های وایرلس (بی سیم) هایک ویژن و هایلوک انواع مختلفی دارد. دوربین هایی که می توانند دام Dome ، بولت Bullet ، فیش آی Fish Eye و همینطور با لنز های موتورایز ، وریفوکال ، ثابت ، با دید در شب های متفاوت باشند. در این جا به چند مورد از برترین ها و پرفروش ترین های آنها اشاره می کنیم.

دوربین های مداربسته وای فای زیر مجموعه دوربین های مداربسته تحت شبکه IP هستند و نوع آنالوگ آنها وجود ندارد. دوربین مداربسته وای فای به راحتی می تواند، تصاویری با کیفیت بالا را در شبکه های کامپیوتری ارائه دهد. این دوربین ها تصاویر دریافتی را به داده های دیجیتال تبدیل نموده سپس آنها را از طریق شبکه ارسال می کنند.

همچنین با قرار دادن یک مودم در محل می توانید این تصاویر را در هر کجا که هستید با اتصال به اینترنت از طریق گوشی همراه، تبلت و … دریافت نمایید. و تصاویر را به صورت زنده یا ضبط شده نیز بر روی کامپیوتر ، موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید.

دوربین با تکنولوژی وای فای WiFi

انتقال اطلاعات در دوربین های تحت شبکه بیسیم هایک ویژن و هایلوک معمولا از طریق پروتکل وای فای (Wifi) انجام می شود. با استفاده از این تکنولوژی می توان حجم بسیار بالایی از اطلاعات را با سرعتی بسیار بیشتر انتقال داد. دوربین های مدار بسته بیسیم تحت شبکه حساسیت کمتری نسبت به آلودگی های سیگنالی و نویز دارند.

دوربین های سری ۲۴ کیوب هایک ویژن

دوربین های سری کیوب هایک ویژن نیز جز دوربین های تحت شبکه IP هستند. این دوربین ها علاوه بر قابلیت اتصال به وای فای ، دارای اسپیکر و مکیروفون داخلی نیز می باشند. همچنین دارای شیار کارت حافظه نیز می باشند که می توان تصاویر را بدون نیاز به دستگاه ضبط بر روی مموری ذخیره کرد. بسیار دوربین های با کیفیت و خوبی هستند اما تنها ایراد وارد به آن ، متراژ دید در شب آن هاست. این دوربین ها فقط تا ۱۰ متر دید در شب را پوشش میدهند.

دوربین های بیبی کم هایک ویژن

دوربین های بیبی کم نیز برای راحتی در ارتباط دو طرفه با کودک و یا سالمند دارای قابلیت ضبط صدا و همچنین اسپیکر هستند. دوربین های بیبی کم برای نگهداری از کودکان و سالمندان بسیار مناسب هستند. با نصب آنها در اتاق کودک و قرار دادن بر روی میز حتی شما می توانید تصویری از محیط اتاق خواب فرزند خود داشته باشید. در برخی از دوربین های بیبی کم که لنز آنها موتورایز ( گردان ) می باشد می توان دوربین را چرخاند و تصویر ناحیه ای که میخواهید را داشته باشید و مشاهده کنید.

دوربین های فیش آی Fish eye

دوربین های فیش آی یا همان چشم ماهی اصطلاحا به دوربین های سقفی گفته می شود که زاویه دید آنها معمولا ۱۸۰ درجه یا ۳۶۰ درجه می باشد. این دوربین های بیشتر در محیط های وسیع بسیار کاربرد دارد. با نصب یک دوربین در مرکز یک سالن یا محیطی که مسقف می باشد می توانید تصویری از کل محیط داشته باشید.

نکاتی در مورد استفاده از دوربین های بیسیم و WiFi

یکی از معضلات بزرگ در استفاده از دوربین های مداربسته Wifi محدودیت پهنای باند در آنها است. بنابراین این دوربین ها برای بسترهای بزرگ با تعداد دوربین بالا و یا اتصال تعدادی دوربین با رزولوشن بالا ؛ مناسب نیستند. زیرا هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد حجم تصاویر ارسالی نیز افزایش می یابد.

در دوربین های وایرلس برای ارسال تصاویر از امواج رادیویی در یک فرکانس مشخص و در محدوده ۲.۴ یا ۵.۸ مگاهرتز استفاده می کنند. قابلیت استفاده از شبکه وای فای را ندارند. اما در دوربین های WiFi ارسال اطلاعات از طریق پروتکل استاندارد Wifi انجام می شود. به همین دلیل ارسال و دریافت اطلاعات از امنیت بیشتری برخوردار بوده است. همچنین احتمال تداخل نیز در آن ها کمتر است.

استفاده از دوربین های وایرلس برای زمانیکه کابل کشی کار دشواری است بسیار ایده خوبی می باشد. هر دوربین با قابلیت وای فای دارای یک برد مشخص می باشد. حتما باید فاصله از مودم را بررسی کنید که دوربین در محدوده برد Wifi قرار داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:

یک پاسخ به “معرفی چند نمونه دوربین بیسیم هایک ویژن و هایلوک

  1. […] وای فای ضعیف باشد. اگر دوربین مداربسته وایرلس باشد این مورد باید بررسی شود زیرا انتقال تصویر توسط […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
مشاوره رایگان
Main Menu x