نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن ایران کالاریزان

نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 07132317733  ( داخلی 4 )

نصب دوربین مداربسته در طلا فروشی

بهترین دوربین مداربسته طلا فروشی

اطلاعات نوشته

بهترین دوربین مداربسته طلا فروشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برند بهترین دوربین مداربسته برای طلا فروشی چیست؟

امروزه آمار سرقت ها بسیار زیاد شده است و یکی از محل هایی که بیشتر مورد حمله سارقین قرار می گیرد طلا فروشی ها است. ایجاد سطح امنیتی بالا در این مکان اهمیت ویژه ای دارد. برای تامین امنیت مغازه های طلا فروشی استفاده از دوربین های مداربسته با کیفیت حائز اهمیت است. زیرا جواهرات گران بها و با ارزشی در این مکان ها وجود دارد. نصب دزدگیر برای جلوگیری از سرقت و دوربین مداربسته برای ثبت وقایع و چهره مجرم به کار برده می شود. بنابراین برای انتخاب یک سیستم امنیتی و نظارتی مناسب باید بسیار دقت کرد تا بهترین عملکرد حاصل شود.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته در طلا فروشی

هر آنچه از ویژگی های جانبی دوربین بگوییم، هیچ کدام به اندازه ضبط یک تصویر با کیفیت و شفاف و واضح به ما کمک نخواهد کرد. پس انتخاب دوربین با کیفیت تصویر بالا دارای اهمیت ویژه ای است. بعد از وقوع حادثه، تصاویر بصورت دقیق بررسی می شوند اگر تصویر ضبط شده واضح نباشد یا دچار تغییر رنگ و افت کیفیت باشد انگار نصب دوربین مداربسته عملا بی فایده بوده است. پس در قدم اول برای انتخاب دوربین مداربسته طلا فروشی مناسب و عالی، دوربین هایی با رزولوشن تصویر بالا انتخاب کنید.

از دوربین با قابلیت WDR جهت اصلاح نور محیط استفاده کنید

اما تنها همین مورد کافی نیست، شما باید تنظیمات مربوط به تصویر را در دوربین مورد ارزیابی قرار دهید. توجه کنید که با توجه به محیط طلا فروشی که به دلیل رنگ زرد طلا نور زیادی منعکس میکنند، دوربین شما باید دارای قابلیت WDR باشد.

قابلیت زوم دوربین مداربسته طلا فروشی را بررسی کنید

فراموش نکنید که برای بررسی تصاویر ضبط شده قدرت زوم بسیار اهمیت دارد. شما باید مطمئن باشید که دوربین نصب شده به اندازه کافی قابلیت زوم دارد و جزئیات را به خوبی نمایش خواهد داد.

دوربین با قابلیت تشخیص چهره نصب کنید

اگر دوربینی که در طلا فروشی نصب می کنید از قابلیت تشخیص چهره یا همان Face Detection برخوردار باشد در نهایت در هنگام بررسی تصاویر کمک بزرگی به شما خواهد کرد. مخصوصا دوربین هایی که در ورودی مغازه نصب می شود بهتر است دارای این قابلیت باشند.

دوربین مداربسته با زاویه دید مناسب در طلا فروشی نصب کنید

در انتخاب دوربین مداربسته طلا فروشی هدف این است دوربین های مداربسته ای که در مغازه نصب می شوند، تمام محیط مغازه، به ویژه مکان هایی که دارای حساسیت بالایی است، را پوشش دهد. پس دوربینی را انتخاب کنید که بیشترین زاویه دید را داشته باشد. دوربین های دام، اسپیددام و چشم ماهی سه انتخاب عالی برای داشتن زاویه دید خوب می توانند باشند.

دوربین مداربسته با تصویر دید در شب رنگی بهترین انتخاب برای طلا فروشی ها

احتمال اینکه سارقین در شب در شب و تاریکی به مغازه حمله کنند بسیار زیاد است. در نظر داشته باشید که اکثر دوربین های مداربسته تنها قابلیت ضبط تصویر به صورت سیاه سفید در شب می باشند. پس حتما انتخاب یک دوربین مداربسته ColorVu یا همان رنگی می تواند کار را راحتت تر کند. زیرا هدف این است که تصاویر با جزئیات کامل ثبت شود. دوربین مداربسته طلا فروشی باید جزئیات را به خوبی ثبت کند تا در حالتی که حادثه ای رخ داد بتوان پیگیری کرد.

بهترین دوربین مداربسته برای طلا فروشی

قابلیت کنترل از راه دوربین مداربسته طلا فروشی

بیشترین زمانی که احتمال دارد مغازه طلا فروشی مورد حمله و هجوم افراد تبهکار قرار بگیرد در زمان هایی است که کسی در مغازه حضور ندارد. شما برای کنترل بهتر و اطمینان از امینت مغازه نیاز است بتوانید از راه دور و از طریق دوربین های مداربسته بر محیط نظارت داشته باشید. تا در صورت وقوع حادثه بتوانید سریعا خود را به محل برسانید.

چه مکان هایی در طلا فروشی باید تحت پوشش دوربین مداربسته باشد؟

درب های ورودی : انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای طلا فروشی بسیار اهمیت دارد و باید از بهترین دوربین ها و با رزولوشن بالا برای نظارت بر این ناحیه استفاده شود. تا موارد به صورت دقیق قابل بررسی باشد. هم در بیرون از مغازه و هم از داخل باید نظارت کامل بر روی درب های ورودی وجود داشته باشد.

ویترین طلا فروشی: بهترین دوربین مداربسته برای طلا فروشی دوربینی است که با کیفیت بالا و با قابلیت WDR باشد. زیرا به دلیل استفاده از نور زرد طلا فروشی ها در صورتی که شما دوربین های با کیفیت بالا و یا یا سنسور WDR انتخاب نکرده باشید روی کیفیت و رنگ بندی آن تاثیر منفی فراوانی خواهد داشت .

گاو صندوق : یکی از موارد مهم است که حتما باید تحت پوشش دوربین های مداربسته طلا فروشی باشد. بهتر است دوربین های با قدرت زوم بالا و کیفیت تصویر خوب در این ناحیه نصب شود.

محوطه داخلی : از دوربین های دام می توانید در جهت نظارت بر این محیط استفاده کنید. افراد به راحتی نمی توانند دوربین های دام را از کار بیندازند. به علاوه زاویه دید بهتری نیز دارند.

پیشخوان طلا فروشی: برای ثبت جزئیات و حتی نمایش ماشین حساب و نحوه محاسبه ، توصیه می شود دوربین مداربسته ای نصب شود که قدرت زوم بالایی داشته باشد.

ترازو: درانتخاب بهترین دوربین مداربسته برای طلا فروشی پیشنهاد می شود از دوربین های با کیفیت تصویر بالا استفاده شود تا قابلیت ثبت اعداد روی ترازو و زون آن را داشته باشد. علاوه بر آن سینی ترازو را به خوبی پوشش دهد. پیشنهاد می کنیم از دوربین های پینهول با رزولوشن بالا و قابلیت WDR استفاده شود.

برای تامین امنیت بیشتر در طلا فروشی ها چه کار کنیم؟

برای حفظ امنیت فروشندگان نصب دستگاه های دزدگیر اهمیت دارد. البته پیشنهاد می کنیم از یک پدال مخصوص برای اعلام هشدار استفاده شود تا در صورت مواجه با سارقین مسلح بتوان بموقع هشدار ان را فعال کرد. توصیه می شود علاوه بر نصب دوربین مداربسته در صورت امکان مه ساز استفاده شود. زیرا دوربین مداربسته برای ثبت وقایع و بررسی بعدی کاربرد دارد اما جهت جلوگیری از سرقت بهتر است از مه ساز و دزدگیر استفاده شود. قرار دادن مه ساز کار را برای سارقین سخت و حتی غیر ممکن می‌کند. بنابراین وجود مه‌ساز می تواند مانع از انجام سرقت شود.

افزایش سطح ایمنی طلا فروشی ها

حتی برای حفظ امنیت بیشتر بهتر است تمام شیشه ها و درب ها ، پیشخوان، ویترین همگی مجهز به سنسور باشند تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای دزدگیر فعال شود. از آنجایی که طلا فروشی ها دارای سرمایه های گران قیمت هستند و بیشتر مورد حمله سارقین قرار می گیرد، تا جایی که امکان دارد باید سطح امنیت را افزایش داد. استفاده از سیستم امنیتی خوب از بهترین و معتبرترین برند ها یک توصیه جدی است که حتما آن را در نظر بگیرید. دوربین مداربسته، دزدگیر یا مه ساز هر کدام به تنهایی آن گونه که باید کاربرد ندارد، این ها همگی به صورت یک پکیج کامل بهتر است در محیط هایی همچون طلا فروشی ها استفاده شود.

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
مشاوره رایگان
Main Menu x